Alla inlägg under januari 2015

Av TheFive - 31 januari 2015 22:04

Nämeen tjena ;) Vet du vad jag ee idag? Jag är sjuk! :( och de ee ju nt så kul på en lördag..

Men iaf! Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva om.. MM ELLER JO eftersom att jag nt hittar någon bra film just nu, så skulle jag gärna få lite filmtips! Och de ee ju nog nt så jätte smart att fråga eftersom att ingen aldrig kommenterar :D
Men ifall du skulle titta in på vår blogg och möjligen vet en bra film kan du gärna kommentera den ;)

Bye :} || Johanna <3

Av TheFive - 31 januari 2015 15:43

Hej! Har inte heller kunnat blogga på länge, men ska nog blogga mera denna veckan. Vi hade ett matte prov i fredags , några svåra uppgifter , men dom flesta var lätta, så jag tror det gick bra! Nyss raderade jag 1698 bilder på min mobil eller något sånt ;) Hade lite många , haha! Men har ingen laddning, så jag måste gå nu, hörs imorgon :** //Bella

Av TheFive - 29 januari 2015 16:23

Hej Johanna här! Jag har nt bloggat på jätte länge pga läxor .. Alltså jag har nt haft tid! Men nu har jag lite tid att skriva ett inlägg ;) så jag tänkte.. Ni vet ju ingenting om mig, right? Så jag ska berätta lite!

Favvofärg: lime grön
Favvodjur: uggla just nu! (Jag byter hela tiden)
Favvomat: kyckling med mangowraps
Bästa kompisar: Gabriella, Bella, Elin och Tilda <3 älskar er!
Hobby: att titta på film, spela spel, titta på serier <33 och att vara med familj och vänner!
Favvofilm: Kill Bill eller Hobbit
Husdjur: Kanin (Hunny)
Favvospel: Destiny och south park "the stick of truth"
Favvoämne: Bild eller svenska.. (Jag är nt bra på nåt av dom!)
Nu kommer jag nt på mer :D
Ska plugga till prov nu, ses! <3

P.s Kommentera gärna om dig själv! Puss och kram /Johanna :)


Av TheFive - 29 januari 2015 07:40

Godmorgon! Nu ser jag inte så mkt för jag vakna nyss,a det kke blir Lite fel. Men ska nog gå yep nu så jag hinner till skolan. Bye

Av TheFive - 27 januari 2015 14:46

Hej alla nu är det tisdag?tror jag aja iaf nu har jag fikat lite sen ska jag göra mina läxor,
Vi har nationelltprov i svenska nästa vecka!??
Hoppas nt det är för svårt!
// Gabiini


Hoppas nt mina emojis blir frågetecken igen!!! Då blir jag sur!!

Av TheFive - 24 januari 2015 18:15

Elin här xD, jag kom på att man kan ju skicka in lite spel tips på mobilen, detta spelet heter: music hero. Det är ju kul så :D.

Man kan välja snabbhet och låt från sin egen spellista (om ni nu har någon) :) det är iallafall värt att prova? Juste, alla från bloggen tackar hemskt mycket för 100 tittare!! Ha en fortsatt trevlig helg så hörs vi väl :))

Av TheFive - 24 januari 2015 18:07

En bild. //Elin :D

Av TheFive - 24 januari 2015 17:37

Hej! Som tur var kom inte killen o trean hem till mig igår, haha xD Imorgon ska jag åka lite skidor o chilla o så...mitt godis e redan slut :( *dum Bella* MEEEEN....Det var gott iaf :D Asså ni behöver inte läsa mina inlägg om ni inte vill pga. att jag aldrig har ngt att skriva om. Skolan på Måndag. Vi ska spela innebandy. WÄHH :( Men nu mst jag läsa mitt kik meddelande så bye puss vi hörs //Bella

Presentation


Hej! Vi e 5 12-13 åriga bästisar som har en blogg tillsammans! Vi kommer skriva om vad vi gör på dagarna, skolan osv. Kolla o sprid gärna ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni att jag ska göra för inlägg? // Bella
 När du spelar sims 3.
 När du spelar sims 4.
 Frågestund.
 Speltips.
 Apptips.
 Om mitt liv.
 Om mina vänner.
 Om youtubers.
 Om kändisar.
 Skämt.
 Gåtor.
 Saker jag gillar.
 Förkortningar.
 Favoritsmileys.
 Övrigt.
 Gör inga mer inlägg.
 :D

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards