Alla inlägg under juni 2015

Av TheFive - 27 juni 2015 20:33

Hej! Nu är det sommarlov (dock känns det som jullov hittills) iaf idag tänkte jag ge lite tips på vad man kan göra när det regnar ??

1: läs en bra bok?
2: kolla på film...massa film?
3: gå ut och ha vattenkrig?
4: spela spel??
5: sätt dig ner och tänk på något somrigt?
6: åka och shoppa
7: hoppa i vattenpölarna och bli jätte blöt?
8: baka??
9: bjud din familj och dina vänner på det du har bakat?
10: läs en serietidning?

Så det var tio saker du kan göra när set regnar men nu för att göra stämningen lite mer somrig så ger jag två tips på roliga saker man kan göra när det är varmt och soligt?

1: göra isglass med en kompis?
2: ha vattenkrig?

Det var allt nu får ni ha en fortsatt glad och solig sommar!!??

// Gabriella!

Presentation


Hej! Vi e 5 12-13 åriga bästisar som har en blogg tillsammans! Vi kommer skriva om vad vi gör på dagarna, skolan osv. Kolla o sprid gärna ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni att jag ska göra för inlägg? // Bella
 När du spelar sims 3.
 När du spelar sims 4.
 Frågestund.
 Speltips.
 Apptips.
 Om mitt liv.
 Om mina vänner.
 Om youtubers.
 Om kändisar.
 Skämt.
 Gåtor.
 Saker jag gillar.
 Förkortningar.
 Favoritsmileys.
 Övrigt.
 Gör inga mer inlägg.
 :D

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards