Alla inlägg den 4 februari 2015

Av TheFive - 4 februari 2015 21:36

Hej alla idag är det onsdag sportlov om tre nej två nej ååh orkar nt räkna även om det e väldigt lätt :) aja sportlov nästa vecka iaf.!! Idag har jag bowlat me bella och johanna:) fick en STRIKE:)) länktar till på fredag då e det friluftsdag och jag ska åka slalom!!!! Det är super kuul:))) Aja godnatt på er små vänner:)... Eller ni kke nt är så små:/ haha aja godnatt alla stora och små!!<3
// Gabiini/Gabii

P.s Jag kallas oxå gabii ibland!;)

Presentation


Hej! Vi e 5 12-13 åriga bästisar som har en blogg tillsammans! Vi kommer skriva om vad vi gör på dagarna, skolan osv. Kolla o sprid gärna ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni att jag ska göra för inlägg? // Bella
 När du spelar sims 3.
 När du spelar sims 4.
 Frågestund.
 Speltips.
 Apptips.
 Om mitt liv.
 Om mina vänner.
 Om youtubers.
 Om kändisar.
 Skämt.
 Gåtor.
 Saker jag gillar.
 Förkortningar.
 Favoritsmileys.
 Övrigt.
 Gör inga mer inlägg.
 :D

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards