Alla inlägg den 15 februari 2015

Av TheFive - 15 februari 2015 20:25

Hej alla idag är det SÖNDAG asså lovet har gått typ as fort men här är en sammanfattning av det jag har gjort på lovet:
Lördag: Min kusin kom och sov över:).
Söndag: Filmade en video med min kusin( samma kusin alltså)
Måndag: Min kusims mamma och syskon kom och vi åkte skidor i backen tillsammans( hennes pappa jobbade).
Tisdag: Vi åkte heldag i backen:)
Onsdag: Spelade spel med min kusin:)
Torsdag: Min kusin åkte hem:(. Sedan va jag med Bella:)
Fredag: Åkte kvällspass i backen med Bella och Johanna:)
Lördag(igår): Åkte eftermiddagspass i backen med Bella:)
Söndag( idag): Typ inget:/

Så jag har haft ett väldigt bra lov faktiskt:) jag äälskar att åka skidor slalom alltså eller vad man säger<3

Ha det bra!!!// Gabiinii

Presentation


Hej! Vi e 5 12-13 åriga bästisar som har en blogg tillsammans! Vi kommer skriva om vad vi gör på dagarna, skolan osv. Kolla o sprid gärna ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni att jag ska göra för inlägg? // Bella
 När du spelar sims 3.
 När du spelar sims 4.
 Frågestund.
 Speltips.
 Apptips.
 Om mitt liv.
 Om mina vänner.
 Om youtubers.
 Om kändisar.
 Skämt.
 Gåtor.
 Saker jag gillar.
 Förkortningar.
 Favoritsmileys.
 Övrigt.
 Gör inga mer inlägg.
 :D

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards